Kastella

2009-03-01
22:37:59

Still Sick !
Mår inte ett dugg bättre idag. . .

Usch det är så sjukt tråkigt att va sjuk , eller nej men att ha ont i halsen. Det är den jobbigaste "sjukdomen" man kan ha enligt mig. Man kan inte andas, inte äta osv..

Dagen har bestått av Vasaloppet,  (Jag som ville att Jens eriksson skulle vinna :( . men men han slutade la som 10 eller något) sedan har jag inte gjort ett skit. Suttit framför datan i mina nattkläder heeeeela dan och tv:n med då. Ni missade väl inte :

America's Best Dance Crew
     &

Herren på teppan

 

Hade inte tänk att gå till skolan imon men sen kom jag på att vi ska starta ett projekt arbete och vi ska gå igenom  det och så imon, så det känns som att jag verkligen borde försöka gå ändå.. Vi får väl se!


Hoppas ni har haft en bättre helg än mig iaf ! kram på er :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: