Kastella

2009-03-03
22:32:58

Tv !


Ni missade väl inte säsongstarten på Desperate housewives klockan 21.00?!?  En bra serie tycker ja dock en massa massa massa drama hela tiden.


Den rätte för Rosing var ju också idag klocan 20.00 följer de med. Men det är bara för att se hur hon är som person. Tycker fortfarande att hon är en väldigt stel och konstig person men det kanske ändras...
Träning :
Sitter nu och funderar på hur jag ska göra med min träning på sence. Min syster ska sluta träna där nu så nu får jag antagligen börja träna själv vilket inte känns allt för lockande. Och friskis där mina vänner har tränat ett bra tag nu känns inte heller så lockande pga allt folk :S  Men men vi får la se. . . Tror jag ska börja ut och springa när våren kommer också .
Nu i 3:an så har vi ju gjort nya val i skolan med. Nu har jag idrott 4 gånger i veckan och i 3:an kommer jag bara ha det 1 gång om jag får mitt förstahandsval som är Webbdesign. kan ju hända att det är fullt där och då får jag troligtvis yoga vilket jag inte tycker är as kul.. Men idrotten kommer ju gå ner och jag är inte speciellt nöjd med mig själv än så måste fortsätta träna på nåt sätt. !

Kommentarer:
#1: SamHoang

usch desperate housewifes. Mamma sitter och nördar det varje vecka :D

2009-03-04 @ 12:33:43
#2: Malin

FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISKIS

Aerobic och danspass finns ju ; )

2009-03-04 @ 20:32:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: