Kastella

2009-05-07
23:06:35

Dålig uppdatering IGEN :O
Hallå eller . Torsdag ida dårå .

Har inte hänt något speciellt . Skola till 16.00 ( jag gick 15.30 ). På lunchen blev de käk på Chili Thai med Becka, Lollo, VAlle och koshar :) . Första gågen för ig och jag tyckte det var Okej ^^

Ikväll har jag kollat hockeyn vi är i semi final :) <3
Vi köpte också en husvgn idag så i sommar blir de camping som gäller XD




Igår skulle jag slutat 12.30 men nej då la dom in 2 extra lektioner så jag slutade halv 4 istället :/ . Efter skolan blev de chill och klockan 19.00 stack Jag, Frida och Malin till Friadalen och kollade på när våra vänner ( The BBQ Boys) Spelade sin första korpen match. Blev sjukt överraskad när dom vann med 2-1 :) hihi


Simme kör fjäsket

Spelet är igång ..

Anton skötte grillen haha !


Nu ska jag ta och dra mig till tv:n puss och kram på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: