Kastella

2009-05-03
14:16:34

Helgen !
Fre:
I Fredags blev det lugnt hemma. På kvällen kom Hille (en vän till familjen) hem till oss och vi grillade och sådär. Mycket mysigt :)

Lör:
Underbart väder ! <3.
jag och mamma åkte till tenult och öggestorp och kollade på husvagnar. Var ute och gick en rejäl sväng med min hund också. Stannade även och snackade med Uffe och folket som hade hand om den där gummibollen jag skrev om för ett tag sen. Dom var där igen och jag var sjukt nära att prova på men njeee såg lite för läskigt ut för mig XD Nästa åt ska dom rulla ner för JÄRA :O ( skidbacke) Ofta att någon kommer våga de :S

Typ såhär ser de iaf ut. Det ser as mesigt ut med den går ju dubbelt så snabbare när man åker i XD .
 


Sedan blev det stekning på framsidan för min del i nån timma. Vid 4 eller något så stack jag ner till prien där mina vänner var och där satt vi en stund och snackade och solade.  Det var underhållning på G med. Ett par killar som skulle gå på ett rep över hamnkanalen. Mycket uppmärksamhet fick dom ju iaf . men usch de måse ah varit kallt när dom trillade ner XD .  Stack hem vid 7 eller något och senare på kvällen blev det film hos Elle. The women och Raise your voice  =).

Sön:
Skola imon igen då . Idag är de varmt men inte speciellt mycket sol vilket SUGER .  Och här sitter jag och tråkar. Jag har faktiskt varit as duktig och räknat lite matte. Jag ska nog fortsätta med de snart och sen kanske det blir att jag sticker ut och träffar nån en stund .

ha de gött, lägger in bilder i detta inlägget och valborgs bilderna senare idag !  :)

Kommentarer:
#1: Johan

jag vill med åka boll :D :D :D

2009-05-03 @ 19:20:23
#2: Karro

haha ja me Johan . Men jag e för mesig XD . . . Om den inte kommer hit igen så kan vi ju alltd satsa på jära nästa år XD

2009-05-03 @ 22:21:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: