Kastella

2009-05-13
22:40:05

Jobb till mig , JA TACK !

Tjoohoo . en till seegisdag i skolan. Hade 2 lektioner och sedan hål på 3 timmar eftersom att matten är över och lewis var inställd. Drog då till Koshar en stund sen blev det till att glida lite och sticka till Arbetsförmedlingen. Jag vill verkligen ha ett jobb nu. Jag har varit ute efter de i ca ½ år men jag vet inte va jag ska söka. Det känns inte som att några butiker behöver extra anställda nu och speciellt inte studerande. Är inne på arbetsförmedlingen minst 1 gång i veckan men hittar INGET ! ,.


Rättskunskapsprov och Lay out prov imon !   Känner mig sjukt seg och sliten denna veckan . Tror det är pga alla prov och skit vill bara släppa allt ! 

Hoppas att vi åker iväg i helgen hade behövt de .

Puss på er !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: