Kastella

2009-05-31
16:45:47

Jönköpings Marknad , Rix Fm Festival !
Har varit seg med uppdateringen . Sorryy!

I helgen har Frida Bott hos mig för min familj har varit i Hjo.

Fre:
Skola, Familjen åkte , Frida kom. . åt och sedan stack vi ner till Stan med Moni och Mickis. Jönköpingsmarknad var i "full gång " . Alla sånna här dagar har blivit sjukt mycket sämre . Det är knappt något folk längre bara massa småbarn som springer omkring... TRÅK !  Träffade alla vännerna och sedan hkälpte vi ett gammalt par att hämta sin bil i parkeringshuset så vi rinde polisen och grejjer. Kom hem ganska tidigt!
 



Lör:
Sjukt varmt så jag och Frida låg och stekte på min baksida. På kvällen kom Malin och Lollo till oss. Det blev förfest med taccos samt jordgubbar med vit choklad :D MUMS !   vid 21.00 så va vi nere i stan där Rix Fm festivalen hölls. Stod och lyssnade i någtra minuter på KIM <3 . Och sedan gick vi ner mot stan. Valle och Waowi joinade oss. Vi åkte lite karuseller och jag träffade lite vänner. Sedan gick vi rund och en stund och det slutade med dans i rådhusparken :) . Sjukt najsig kväll ^^ . Jimmie skjutsade hem oss vid 02.00 och sedan kom han tillbaka till mig och frida och stannade här till 04.00 då vi gick och la oss :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: