Kastella

2009-05-12
20:42:11

Matte B åt helvete !
Hej idag hade jag nationella i matte b. Kan bara beskriva det med 4 ord Det Gick Åt Helvete !

Jag pluggade typ hela dagen igår och kände mig sjukt duktig för en gångs skull med hjälper de ? NEJ ! . Jag va så sjukt förbannad på mig själv när jag satt där . Jag behöver ett mirakel !!!!!!


Provet var i 4 timmar men jag satt där i 2 . Efter det så stack Jag, Lollo, Valle och Koshar till Stan , Tillbaka till skolan och till A6. Sedan blev det stan igen men Frida och Linnea.

Blev vetrinären med min hund idag me. De va lagom mysigt.... inte ^^ . Efter det blev det stan IGEN och sedan a6 IGEN . Köpte smink och påslakan och lite sånt  mys . 


Jag brukar köra på Mist löspuder med det var slut så jag tog det fasta denna gången.

Pudret är från Sköna Ja ( 295 kr )  och Borsten är från Body shop (295 kr )

Kommentarer:
#1: maria

Hahaha, vad du kostar på dej!

2009-05-12 @ 22:29:16
#2: Karro

Man får göra de ibland ;)

2009-05-13 @ 22:31:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: