Kastella

2009-05-01
22:33:32

Valborg <3
Igår var det ju Valborg.
Det är sjukt surt att man ska behöva gå i skolan på valborg måste jag säga. Det försöt typ hela dagen !

Nu till kvällen.
Började göra mig iordning för att sticka till Emma där förfesten skulle hållas. Kom dit vid 7 så de andra tjejerna hade precis börjat äta .Det blev mat från palas atena =). Vi var totalt 9 tjejer och det var den bästa förfesten på sjuuuuukttt länge, underbart folk, Sol, Uteplats,Musik, Sång i mängder och massa mer. Sjukt najs. Sedan stack vi ner till hennes källare där hennes bror hade ett par vänner hos sig som också förfestade¨. Så vi kom in och överraskade dom lite och så satt vi där ett tag innan det ver dax att dra ner mot stan med stämmningen på topp...

Vi kom sedan till Liljeholmen till nån Robin. Det var trevligt och chill.Jag satt mest i köket och snackade med nån Matrin + tjejerna hela tiden.Men det var kul ett tag men sedan ville mina 2 vänner dra vidare så dåå...

Stack vi ner till bussen och tog 1:an till Råslätt hela kvällen stupade neråt. Orkar inte berätta vad som hände men man kan väl säga att  allt blev jobbigt , ja de va de jobbigaste på länge. Har nästan aldrig varit så frustread och velig som jag var då. Men lär sig något nytt varje dag och det här var en av de sakerna. Detta är inget som hände mig så ni inte tror de.  En icke glad syster kom och hämtade mig och Frida och när jag kom hem hade jag ett långt samtal med min mor...

Så kan de gå. Men kvällen var Topppen förutom det sista.Tack till Emma som fixade förferre och festen efter! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: