Kastella

2009-11-10
20:54:45

Allt som hänt !
Söndag / Farsdag:
* Väcktes 09.00 och gav paket till pappa.
* Kollade på film med hela familjen på morgonkvisten
* 12.00 Var vi hos Farmor & Farfar med släkten och åt smörgåstårta och fika.
* 14.00 Kom vi till Ulricehamn
* 15.00 - ca. 17.00 Var vi på ModevisningTingsholms gymnasie. Min Kusin var med och gick. Blev typ kär i alla killar som var med. En liten pinsam incident oxå som vi inte behöver gå in på  xD  . Det var iaf skit kul !!!! Och as bra ! Kanske visar någon video senare om jag orkar ladda upp!
* Åkte hem och tog det lugnt.

Måndag:
Praktik till 17.00. Äntligen fick jag extrajobb. Tina kom ner och snackade me mig och frågade om jag var intresserad. Jag har ju tänkt fråga skit länge men har typ inte vågat xD . Så det va gött att hon frågade nu.
När jag kom hem tog jag det bara lugnt !

Tisdag:
Skola och sedan Praktik. På jobbet gick det skitsnabbt idag. Hade sällskap av Jenny ! . Sedan kom Frida till mig och vi åkte hem tillsammans. Hon checkade filmerna från u-hamn också. TAGGA "PLUTO" FRIDA !
Snart ska jag kolla little man Tycker den e skit bra XD . Börjar nu på 6:an !

Imon blir det prob också så måste plugggaaaaa !
puss på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: