Kastella

2009-11-21
18:28:08

Fredag !

Skolan: Missade de 2 första lektionerna och hade bara idrott och webdesign som jag inte gjorde ett skit!

Hemma: Handlade och åt god mat :) och sov lite .

Kvällen: Frida, Jag och Malin stack till ATP en sväng dock tyckte jag att det var ganska dött . Bästa med kvällen var solklart att jag fick träffa Jens (Syrrans X). Någon ställde sig bakom mig men jag reagerde inte. Sedan såg jag att det va han och blev SKITGLAD kunde nästan inte sluta krama honom. Han och hans vän sk8 satte sig vid mig och Frida och vi satt och snackade ett tag ! . När vi drar till Gbg så ska vi festa med han och hans vänner  haha :)

Efter krogen så drog vi till Jimmie en sväng och satt och chillade med hans vänner och sedan gick jag hem och la mig !


Bra kväll ! =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: