Kastella

2009-11-12
00:06:30

Godkväll
Halloj. Tillbaka från tv-tittandet. Programmet var kanon som vanligt.. för så hiphopdansare bara men men !

Nu har jag precis varit inne på Vaknas hemsida lite och checkat lite favoriter i repris. Jag kollar på det varje morgon innan skolan såklart !

Tänkte bjuda på 3 klipp eller något innan och hoppas i säng:

Om ni har kollat på Ullared så vet ni absolut vem den här killen är. Kalla honom vad ni vill "Mattias" "Ullaredsbögen" ..... Jag tycker iaf att han är skit skön haha ! Älskar honom . Och nu har han gjort en låt och man kan ju inte göra annat än att gilla den också xD .

Här har ni den iaf + avsnitten som han var med i ullared



Sen har vi 1 bra rapattack som de hae för nån vecka sen . Jag älskar när han sjunger refrängen . så sjukt soft XD

Dax för mig att hoppa i säng. Imon Blir det 1 lektion och sedan ska jag till stan en sväng med min mamma . På kvällen blir det Modevisning med Mamma och Syster ! . Kommer bli kanon :)

Hörs imon pusspuss <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: