Kastella

2009-11-15
01:19:55

Mer om Girlsnight....

Vi kom till dalvik vid 18.30. Har aldrig varit på detta stället innan och det var så sjukt fin utsikt !!!!

Vi kom in och satte oss vid ett bord med några andra. Sedan blev det modevisning , mat och snack. Efter nån timma så blev det mingel ute i korridoren där alla vissa företag hade små stånd där man kunde köpa saker.

Jag fick med mig 4 ljus"glas" och ett hårspray!

Efter detta blev det utlottning och min köra mamma vann . Dock inte det bästa priset men det är tanken som räknas :) .

Kvällen slutade vid 21.45 ungfär och då stack vi hem och sov !


 


4 stycken sådanna köpte jag för 40 kronor Från en inredningsbutik.
kommer inte på namnet nu XD


Och detta hårsprayet för 100:- från Klippcenter !



Blev så mysigt på mitt rum sen :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: