Kastella

2009-09-15
23:14:37

14 Sep

MIN FÖDELSEDAG

En riktig höjdardag. Kunde inte blivit bättre!

08.00 vaknade och gjorde mig iordning
09.09 En sjukt närvös Karoline åkte upp till vägvärket. Bara Emil och Mormor visste om detta.
10.00 Teoriprovet började
10.30 Teoriprovet avklarat och jag fick GODKÄNT ! Va så sjukt glad
10.30-12.00 Emil mötte upp mig och vi gick på Ikea och "käkade" på Mcdonalds jag fick inte i mig något pga. nerverna.
12.00 Kom till BA och satt där i 30 min, frös som fan. Sedan körde jag och Berny upp till Vägverket
13.00 Uppkörningen började . Fick en jätte bra tjej som babblade på bra och var väldigt snäll.
13.30 Kom tillbaka från uppkörningen och fick reda på att jag KLARADE DET ! .


Jag fick alltså mitt körkort ! Helt otroligt. Var så sjukt glad. Sedan körde JAG och emil satt jämte runt och överraskade Josse, Mamma, Mormor, Faromor och Farfar.


Ingen trodde på mig :P

Senare så hämtade jag upp mina vänner som också blev chockade :) . Åkte runt hela kvällen! Fick massa fina paketar av familjen och av tjejerna lägger ut bilder imorgon :) !  


Dagen kunde inte gått bättre. Fattar inte själv att jag klarade allt . Världens bästa 18 årsdag




TACK för alla gratulationer och paketisar :) <3


Kommentar:
#1: Malin S

Åhh :) <3

2009-09-15 @ 23:52:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: