Kastella

2010-04-12
20:15:32

Lovets händelser!
Slänger in lite bilder från helgen !

Onsdag:
Filmkväll hos Malin med Frida och Lollo !


Tordag :
Shoppingen på ullared !

Jag fick allt med mig lite hem iaf . Detta + linne + hoodtröjja och lite annat :)

Kan rekomendera en sån här !!! TÄnkte köpa den på Åhlens 2 dagar innan men väntade och det var bra gjort för då sparade jag 50 kronor :D . Den är skit bra !

Lördag:
Party med Lollo, Molle och Elle ! . Det blev Girlsnight på Centrum. Började med att vi fick en Goodiebag och sedan stack vi till Amor för att ta lite shotbrickor :) . Dansade heeela kvällen och hade skit skojj. Var ovanligt pigg när vi skulle hem vilket var lite synd :/

här kommer lite bilder från förfesten !



Jag drog på mig hela molles resväska ungefär ! :P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: