Kastella

2010-12-18
18:35:11

Ajajaj
Tjohoo på er!
Var ett tag sen jag skrev men ni har inte missat något speciellt. Igår hade jag en super bra utgång med tjejerna! Vi började hos elle och sedan kom vi ner till krogen vid 12 tiden. Massa massa massa dans och så träffade jag massa folk som jag inte sett på as länge så det var skitkul :) Jimmie kom sedan och hämtade oss runt 2 tiden och sedan sova jag hos honom :)




Idag vaknade jag med värk i höften som bara blev värre och värre. När jag sedan kom ner till stan med min familj så kunde jag knappt gå. Det gjorde skit ont och det blev ju inte precis bättre av att jag gick runt där i några timmar. Så här sitter jag och lider, haha ne så illa är det inte men ont har jag.

Nu kom jag i alla fall precis hem från farmor och farfar. Jag har bakat årets pepparkakshus och det blev väl det fulaste på länge måste jag säga haha!


Nu ska jag kolla på Narnia bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: