Kastella

2010-12-02
09:35:34

På med gröna skjortan!
Har precis skrivit ut en massa papper inför idag. Snart ska jag äta lite frulle, gå ut med sigge och sedan så åker min snygga uniform på :)

Idag bjuds det på Glögg, Pepparkakor med ädelost och kanske Kaffe om jag orkar ;)



Hjälp mig att komma ihåg att jag måste köpa sånt där som man sprutar på när fönstret har fryst!!
Jag har ju nämligen ingen vinterbil och igår när jag skulle hem från Jimmie så hade hela innesidan av rutan frusit så jag såg ju inte ett skit hem. Det är ju skitjobbigt att skrapa innifrån med en pinne ½ meter. Och trött som jag var också så var inte det så jävla smart. Men jag orkade verkligen inte stanna och vänta..
Ett par gånger trodde jag faktiskt att jag skulle åka upp på kanten. Så går det när man åker med kikhål!
MÅSTE INHANDLAS!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: