Kastella

2010-12-27
23:55:13

Super mario är super!
Halli hallå!

Sitter och spelar super mario. Fick låna det var jimmie och hans bror. Jag älskar det spelet och har alltid gjort. Det måste ju vara det bästa tv-spelet ever?
Dock är det inte lika lätt på wii så jag blir lack hela tiden :/

Jimmie åkte för en liten stund sedan och mamma och pappa har gått och lagt sig så nu är det bara jag och sigge pigge uppe. Jag ska snart ta på mig så mycket kläder jag bara kan och gå ut med honom en sväng.

Vi såg på Drak tränaren idag igen! Vet inte om jag har skrivit det men den är iaf skitbra, så om ni inte har sett den så gör det!

Ne nu ska jag spela tills jag dör, gå ut i kylan och sedan slänga mig i sängen!
Godnatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: