Kastella

2010-12-30
21:04:00

Gott slut!

 

2010 börjar gå mot sitt slut, här är
en sammanfattning av ditt 2010!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Japp ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften? -
Japp. Jag var smart och skippade löfterna.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ja. Men inga nära vänner.

4. Dog någon som stod dig nära? - Nej

5. Vilka länder besökte du? - Spanien bara.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Fast jobb.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? -
07/6- BALEN
11/6 - STUDENTEN

Och det bästa av det bästa
29/9 - KÄRLEK <3


8. Vad var din största framgång 2010? - Min första pojkvän.

9. Största misstaget? - Att jag inte har tagit tag i jobbsökandet mer.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? -
Sjuk har jag varit ett antal gånger.

11. Bästa köpet? - Min systemkamera

12. Vad spenderade du mest pengar på? -
Typ mat eller nåt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Jimpan, vännerna, Familjen gör mig alltid glad<3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - Jag får återkomma :P

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - ungefär lika. Mer besvär detta året.

16. Vad önskar du att du gjort mer? - Rest, campat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Alla onödiga diskutioner med vännerna.

18. Hur tillbringade du julen? - Men familjen och Jimmie och hans familj

19. Blev du kär i år? - Ja, Jättekär!!!!!  :D

20. Favoritprogram på TV - Vem kan slå Filip och Fredrik, hollywoodfruar, lite sällskap, paradise hotell, bortskömd.. Ska jag fortsätta? XD

21. Bästa boken du läste i år? - Kan inte välja. Jag läser alldeles för mycket.

22. Största musikaliska upptäckten? - ingen aning

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Skidor :)

25. Något du önskade dig men inte fick? - Nepp.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - var på hudbehandling, Tjejerna och Jimmie var här. och firades av familjen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?  - Japppppp


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?  - Som vanligt.


29. Vad fick dig att må bra?  -  Mamma, Jimmie, Tjejerna :)


30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Ne, ingen tror jag.


31. Vem saknade du? - Flera personer


32. Den bästa nya personen du träffade? -har inte träffat så många nya...

33. Är du nöjd med ditt 2010? - Super nöjd :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: