Kastella

2010-02-12
06:47:48

Äckligt trött !

Godmorgon på er !.

Idag var det inte lätt att gå upp kan jag lova er ! .
Igår kväll så somnade jag i soffan och min mamma sa till mig att gå ner 3 gången men jag somnade om tills sista gången då hon drog upp mig ur soffan !.

Orkar inte sminka mig, ta på mig , äta men jag dööör av hunger !


Usch den här dagen kommer bli jobbig ....




Så nu när jag gnällt färdigt så kan jag ju berätta lite roliga saker som har hänt och kommer att hända.
Igår så blev det skola och dans och på kvällen så tog jag en fika med Lollo, Becka och Frida ! . Viu planerade våran spanienresa som ska göras snart :D . Vi har nog bestämmt oss för att åka den 14 juni- 21 juni. 3 dagar efter studenten ! :)


Ikväll så blir det lite chill party hos elle ser det ut som :) . Kommer bli trevligt !



Pusspusss !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: