Kastella

2010-02-03
23:29:40

Bye bye of to ski vacation!
Halloj på er!

Sitter och packar lite nu för imorgon så sticker jag me Familjen till Branäs! . kommer bli skönt att lämna jönköping även om det bara är tills på söndag !.  


Idag :
Skola - med prov i samhäll som gick sådär XD
Tatto studio- Hängde med Becka som tattuerade sig. blev as snyggt !
Salong- Vaxade ögonbryna
Polisen- frida hämtade sitt pass

sedan har jag bara suttit och slappat :)

ne nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka vara härifrån vid 06.00 imon :O . Jag och josse har laddat upp en skivaoch massa texter så de andra får helt enkelt stå ut med våra fina sångröster hela resan XD

Ha de gott nu och ring gärna och prata lite med mig någon dag ! :)

(kommer nog ta med datan så jag skriver ett inlägg när jag kommer fram ! )


Lite bilder från förra året:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: