Kastella

2010-02-20
14:46:53

Mår skit !

Halloj !

Har mått riktigt dåligt sen i tors !. Jah hade lite ont på stundentfesten men dagen efter så blev jag riktigt sjuk och det är jag fortfarande. Det är dock mycket bättre än igår för då trodde jag att jag skulle svimma vilken sekun som helst.




Igår var jag och min mamma och kollade lite balklänningar. Jag har hittat 2 stycken som jag skulle kunna tänka mig att ha ! . Det roliga va att när jag kom in så sa jag till henne som jobbade där att jag vill inte ha svart .. 5 min efter stod jag i provrummet med 5 svarta klänningar och kunde inte bestämma mig XD . Men men vi får la se hur det blir , Ska ner dit någopn dag snart igen !



Klarar inte av att sitta inne mer nu så ska försöka dra upp min hund och dra med honom ut i snön lite !


Byeee !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: