Kastella

2010-01-17
10:49:06

Helg !
Fredag:
På dagen tog jag det lugnt. OCh på kvällen så kom Lollo och Frida till mig! Vi började förfesta lite och sedan stack vi till Kenny där Simon och Tim var. Det blev kort, musik, GH och massa prast. Hade skittrevligt ! Sedan så körde vi ner dom till stan och började leka taxi istället :)

Kanon kväll <3

Lördag:
Tog det lite för lugnt hela dagen. Låg i sovkläder till klockan 16 eller något sedan började jag göra mig iordning och åkte och handlade. Efter det så hämtade jag upp Frida & Lollo och vi körde upp till Lina. Satt där opch snackade i 1 timma eller något och sedan drog vi ner till Bongo till Becka och Linnea. Dock var det typ inget folk där och jag var skit hungrig så vi drog till McDonald´s istället :) . Sedan körde vi runt lite i Huskvarna och Jönköping ´:)


IDAG:
Vaknade för några minuter sen. Ska strax börja leta fram lite skidkläder för Jag, Lollo , Frida & Jimmie ska nämligen till u-hamn och åka lite :)

Hör av mig när jag kommer hem! Byeee !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: