Kastella

2010-07-28
23:40:24

Camping i Torp

Jag hängde med Mamma och Pappa och campade nu i 2 dagar. Vi började på en camping resort utanför Torp men det var fullt på campingen så vi fick ligga på en grusplan en bra bit utanför med en bajamaja och en sopetunna :S och det fick vi betala 225 spänn för. Helt sjukt var det. Dock så var utsikten jättefin. På kvällen kom Andreas ( pappas jobbakompis ) Så han sa att vi kunde bo utanför dom nästa natt. Så vi åkte så att vi var hos dom vid halv 11 igår och då gjorde vi oss iordning och sedan gick vi ner till bryggan för att ta en heldag med han båt ! Det var UNDERBART ! ! ! ! känna vinden slå i ansiktet och känna sig heeelt fri. Jag satt och log hela resan.

Vi tog i land vid en liten vik där det fanns en strand och lite så, perfekt var det. så där grillade vi lite korv och solade lite innan vi satte fart hemmåt. På kvällen åt vi gott med grillat och sådär mummsssss. Efter det så satt vi och tjötade och drack lite drinkar innan vi var halft döda av trötthet och gick och la oss i våran lilla husvagn!

Idag åkte vi till Smögen efter frukosten och där gick vi omkring och kollade på båtar och i affärer. Jag fick med mig ett par skor tillbaka från Blend. Vi åt också en jättegod baugett med västkustsallad i.

När vi hade gått där i värmen i ett par timmar så åkte vi hem packade ihop lite snabbt, sa hejdå och åkte hem.

Och nu sitter jag här i min soffa med datan igen haha.. Tragiskt ! :P
Har haft det super trevligt iaf ! Älskar min Familj <3


Slänger in bilder imorgon !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: