Kastella

2010-07-11
16:39:29

Dejt på vätterstranden !
I Fre så skulle jag och elle ut men jag fick ögoninflammation så vi bestämmde oss för att åka ner till vättern och sitta och snacka istället. Vi fällde ut en filt och tände våra värmeljus. haha folk borde trott att vi typ va på dejt XD Jag kände mig som ett fån där nere när jag satt med solglasögonen i mörkret haha men vad gör man. Sedan  kom ett par killar och snackade med oss som var från Us och Danmark och när dem hade gått så kom våra systar och gjorde oss sällskap.

Efter nån timma så åkte vi till msx och sedan akuten men det var för lång väntetid så vi stack igen.

En riktigt trevlig kväll och mysig.



Våra sexiga systar :)

När vi gick så släppte vi ut  ljusen i vattner såååå fint :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: