Kastella

2010-07-06
23:21:39

Utmanad !

Frågestund!

Om mig:
Hur lång är du?
ca. 1,78
Vilken ögonfärg har du? Grön, blå, grå :P
Vilken är din favoritplats? Hmm jag vet inte riktigt . tror inte jag har hittat den än..
Vilken plats föredrar du minst? Äckliga ställen !
Sover du med eller utan kläder på dig? Siden kalsonger och t-shirt.
Vill du ha barn? Absolut
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos :) .
Var tror du att du befinner dig om tio år? JAg har ingen aning :S. Vågar inte ens chansa !
Hur många landskap har du bott i? Småland.
Vad skrämde dig som barn? Myror ! Hatade dom !
Är du social? Ja det tycker jag verkligen. Älskar att träffa nya människor. Klart man blir blyg ibland !
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lite små ändringar här och där :)  men kommer väl inte så långt men 1 miljon?.
Kan du spela poker? JA poker är sjukt skojj. Förra året satt jag och spelade med pappas pengar heeeela tiden :)
Tycker du om att mysa?
 Absolut !
Har du någon gång testat narkotika? Absolut INTE !
Vad har du för ringsignal? Nokias orginal haha
Vem är den roligaste människan du känner? Hmm ska fundera på den .

Hänt eller ska hända:
Vilken var den senaste film du sett? Sex and the city 2
Vem ringde du senast? Malin
Var är dagens planer? snart en ny dag. ska bara kolla klart på SYTYCD och sen sova !
När vaknade du idag? 04.30 dax för jobb
Vem fick dig att skratta senast? När Emil berättade om sin dag :P

Onödigt:
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det handlar om. Men jag messar mest.
Har du någon gång hittat en katt? Jaaa ! Men den sprang iväg.
Har du stationär eller bärbar dator? Både och.
Hur många kuddar har du i sängen? Kanske 4 eller nåt.
Har du någon gång spytt på fyllan? Nej aldrig.
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Sitter och äter polkagris nuuuu!
När var du i kyrkan senast? på Liams dop i maj kanske! :)
Kan du några andra språk än svenska? Engelska. lite  tyska, och några ord på spanska..
Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.
Föredrar du havet eller en pool?
Havet tror ja :)
Vad spenderar du helst pengar på?
Något kul .
Flirtar du mycket? Nej jag är verkligen ingen flirtig person. Har ingen aning om hur man gör... Men man försöker väl ibland ;P haha
Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.
Vilken är din favoritglass? isglass på sommaren och magnum på vintern!
Tycker du om Kinamat?
Japp.
Tycker du om kaffe?
Ibland. Inte på morgonen !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: