Kastella

2010-05-29
08:59:20

Student i Ulricehamn
Halloj !

Igår så var vi ju i u-hamn för att Robin , min kusin tog studenten.
Började med utspringning och sedan kom han till och tjötade lite innan vi gick upp till hans flak. Hans klass hade lätt de grymmaste. De  hade största högtalarna så de va bara i med propparna och köra igång för dom. + att dom hade rökmaskin och riktigt bra låtar ! :) . Åhhhhh jag blev så sjukt taggad när jag stod där!!!

Sedan så åkte dom iväg och vi stack ner till stan för att titta men det började regna så vi höll oss i bilen.
När han kom hem blev de käk , paketöppning, musik och dans. Hans vänner kom också. först 5st som gick och sen kom 6 andra :P Det var riktigt trevligt. Och jag e fett peppad till 11 juni !!!


förövrigt så har jag kännt mig mycket bättre nu i 3 dagar men igad känneer jag att det börjar komma tillbaka lite :( . plus att jag ska jobba ida och att jag har mensverk :(

Hörs senare ! Slänger in bilder när jag kommer hem ! :)

Puss Och grattis ännu en gång till Robin Larssson ! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: