Kastella

2010-05-03
23:36:05

Valborgs helgen
Tjohoo jag drar igenom helgen lite snabbt !

Fre: Valborg som firades i min husvagn i Hjo tillsammans med Frida, Moni, Malin, Lollo , Elle, Tim och Stefan. Det var en riktigt trevlig och rolig kväll med Musik, grillning, cykling och snack :) . Blev dock inte mycket sömn !  Tack för en bra kväll <3

Kommer mer bilder !!! :)

Lör: Vaknade tidigt och mådde skit men var tvungen att städa eftersom det såf förjävligt ut i husvagnen och tältet. När lite av städningen va klar så vilade jag i soffan löite innan jag körde hem. Sedan gick jag och la mig och på kvällen var jag och Ellle barnvakt en sväng :) Jobbig dag men jag har bara mig själv att skylla ...
Min underbara mormor fyllde år också ! <3

Söndag: Vaknade vid 10.00 och stack till out company och provade skor och sedan till a6 för att leta paket till Mormor . Vis 13.00 åkte vi till henne och firade lite med släkten ! . Trevligt! . Sedan var jag med Malin och Lollo en sväng :)

En bra helg om man räknar bort lördagen haha ! . Tack för allt !

Kommentarer:
#1: MMMMMM

As nice =)

2010-05-06 @ 10:25:48
#2: Karro

Jaaow :)

2010-05-06 @ 11:11:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: