Kastella

2010-11-22
23:14:55

Behöver skriva av mig lite...
Känner mig konstig. Var hos min pojk nyss och helt plötsligt blir jag på dåligt humör. Inte för något speciellt direkt, tror ja inte iaf.

Hatar sånt.. speciellt när man inte kan förklara varför lixom.

Satt just och tänkte på min osäkerhet. Har alltid varit jätte osäker på mig själv. Inte många som vet om det men jag och min mamma prata ofta om det. Det är verkligen skit jobbigt och det är med en heeela tiden. Jag skulle bara vilja byta ut mig själv mot någon annan ibland, det skulle hjälpa jätte mycket. Detta låter kanske jätte fånigt men det är ett av mina största problem. Vill verkligen ändra på det men det är ju inte så jävla lätt.

om någon har nåt tips så får ni gärna höra av er!

Nu ska jag kolla tv och sen försöka somna. Ska bara ränsa alla miljoner tankar i mitt huvud.

Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: