Kastella

2010-11-03
13:56:40

Halva veckan har gått..
Onsdag idag igen. Fyfan vad tiden går fort!
Denna veckan är första veckan på länge då jag inte har något planerat typ...
Bara att jag ska hämta Pappa på flygplatsen på Fredag. Han ringde mig innan när han var på köpcentret där nere så han har köpt lite linnen till mig :)

Ska även på hudbehandling på fredag morgon. Usch jag vet inte om jag ska ge upp snart. Känns som att jag bara slänger ut min mammas pengar utan att få tillräckligt med resultat. Hon betalar ändå 2000 i månaden på bara mitt ansikte... Det är ganska överdrivet och det tycker de flesta. Många undrar varför inte sjukvården betalar det men det är ju kört, inte ens värt att gå och fråga...

Yeyeee dax att skriva lite på mitt cv den sista timman. Senare idag ska jag städa lite och sedan kanske jag åker och checkar en film med Pojkvännen.

Puss på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: