Kastella

2010-11-05
17:11:33

Helg!

Då vet det helg igen. Idag har jag varit på ännu en ansiktsbehandling. Fick även bryn och frans färgning på köpet så det var ju kanon.

Har även hämtat lilla leia så i helgen lever jag med 2 boxrar :P
Gick ut med dom själv en bit för första gången när jag skulle möta frida och det gick väl sådär haha. Man får vänja sig.

Jag och mamma ska strax lasta in vovvarna i bilen och bege oss till Gbg (säves) för att hämta hem min kära far som har varit i spanien i 3 veckor. Lyxgubbe är vad han är! Nu ska han få komma hem och plågas i kylan :)


Det blir inget mer av det där nu pappsen !

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ska se om någon av tjejerna vill leka med mig :)


Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: