Kastella

2010-11-12
11:46:14

Last day!

Sista dagen på denna mässan idag. Sjukt skönt att den är över har haft så sjukt tråkigt haha!
Men man får härdas. Tur att jag har haft turen att få jobba med så trevliga människor :)

Igår efter jobbet så var jag och mamma på A6. Vad vi köpte får ni reda på på måndag :)
Sedan så kom min bästaste pojkvän till mig. Vi checkade tv och sen fick jag massage <3

I morse när han skulle till jobbet så la jag mig i soffan dom sista 40 min innan jag skulle upp och fy vad trött jag var sen. Har gäspat hela dagen och har inte vaknat än känns det som :O
Inte så bra eftersom att det är fest ikväll för Frida som fyller år :)
Grattis gumman!

När jag kommer hem ska jag slockna en stund innan jag börjar tagga inför kvällen :)


Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: