Kastella

2010-11-04
15:07:59

Old pics

Sitter och kollar på massa bilder..
Tänkte slänga ut endel här, så snäll är jag. Bilderna är minst 3 år gamla så ta dom med en nypa salt :)

Vi börjar med bilder från 2007!
En riktigt snygg egobild XD

Jag & Mamma vid altsjöarna i Spain :P
´
Haha Pappa skulle ta en fin bild när jag låg i vågorna. FAIL! blurr på den!

Mamma & jag med glass i stora lass :)  

Utanför våran lägenhet i spanien

När jag och Elin var på DH och jag va inne i en pansavagn eller vafan de heter för första och sista gången! Kom ju knappt ut ur den :O haha

Härliga korpen laget som jag spelade med i ½ år eller va det va:P Vi var riktigt grymma!
OFFSIDE ;)

Elin och Jag 2006 alla våra försök denna dagen att få ett perfekt kort. Mappen inehåller 55 bilder när vi sitter ungefär såhär :P

Spanien för måååånga år sedan när jag hade mitt snygga hår som tog 5 timmar att göra. Fy vad jag grät den dagen och sen när jag hade plågats så länge så såg det förjävligt ut så jag tog ur det 2 dagar efter :P







Jaha ja...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: