Kastella

2010-11-19
20:41:30

Vi kör på en myskväll..

Godkväll på er!

Haft en bra och rolig dag på jobbet. Jag var ju närvös över att jag skulle få jobba med en tråkig kärring men så var inte fallet. Lena var super trevlig och vi hade faktiskt massa gemensamt även om hon är kanske 30 år äldre än mig själv haha.

När jag kom ut från Willys så yrde snön omkring och usch vad jobbigt det var att köra hem utan att se verken framåt eller filerna. Jag kom iaf hem och nu har jag precis plockat upp mitt och mammas walking band som vi köpte förra veckan. Det är skit snyggt eftersom att det är roooossaaaaa :)



Snyggt va ;)

När jag har ätit lite omelett med familjen så ska jag nog åka till Sandra och ha lite chillkväll med tjejerna :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: