Kastella

2010-10-21
06:43:50

Klipp, klipp, klipp
Fy vad trött jag är!
klockan är typ 06.30 och jag skriver nog detta i sömnen...

Igår så åkte jag och lollo till jimmie efter jobbet och klippte hans hår. Det var första gången jag gjorde det och fyfan vilken ångest jag hade innan haha!
Men det blev faktiskt  helt okey. Kanske ska satsa på frisör yrket? kanske inte!!! XD

Nu ska jag snart till jobbet igen. Det är riktigt gött för du gör precis lagom mycket. sitter på fejjan och snackar med folk = Livet. Sedan blir det kanske en fika med BBecka och Lollo vi får la se :)

Dax att dra på mig lite smink och dölja spöket som visar sig!

Ha en bra dag.

Kommentarer:

tihihiihihihhiiohhi och man kan läsa bloggar också :)

2010-10-21 @ 12:56:16
#2: Karro

Hahah va?

2010-10-22 @ 12:28:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: