Kastella

2010-10-27
10:31:51

Mitt nya hem?
Sitter på mitt nya hem, Foluniversitetet och fördriver tid. Började klockan 09.00 och sendan dess har jag bara suttit på fejjan, skrivit in lite i mitt cv och ja vad mer? ingening! Nu har vi iaf "fika" men har inte med mig något så vi sitter här inne och segar istället.

Slutar 15.00, säkert tidigare som alla andra dagar eftersom att vi inte gör något...

Kan ju dela med mig av vekans planer:

ONS: efter detta så ska jag hem och slappa och vila upp mig inför jobbveckan. Kanske träna lite..

TORS: Jobb 11-19 på willys österängen. Sedan hem och ta de lugnt på kvällen.

FRE: Jobb på coop forum 11-19.  Jag och Jimmie har 1 månad <3 så jag får hoppas att plutten blir frisk så han orkar träffa mig :) Vi får se lite vad vi hittar på. Bara jag får träffa honom så blir jag super glad :) <3

LÖR: Halloween party hos Moni. Behöver verkligen hjälp med vad jag ska vara eftersom att det är "maskerad" HELP MEEE !

SÖN: Soooovaaaa i massor :)



Ne jag skulle väl kunna forstätta att skriva med har inget vettigt på hjärtat så jag skiter i de! Hörs väl om 10 min igen xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: