Kastella

2010-09-18
19:52:16

Bilder!

Lite bilder från min första vecka som 19-åring!


När vännerna kom och firade mig på min födelsedag



Några Paket


Min syster bokade tattueringstid till oss :)

Tröjja av mamma och pappa från Gina

Sockar av mamma och pappa

Öronhängen från Vila av mamma och pappa

Bodyshop set ev tjejerna :)

Öronhängen av tjejerna

Skjorta från Vila av mamma och pappa

Tunika från out company av mamma och pappa

Kofta av Emil

Hudprodukter av mamma och pappa

Rosor av Jimmie

Rosor av mormor

Ros av mamma


Fest hos mig!







Nu får det räcka :)
En riktigt trevlig vecka iaf. Älskar min familj & Mina vänner




Kommentarer:
#1: Malin

Och vi älskar dig :)

2010-09-19 @ 02:26:03
#2: Karro

awwwww :)

2010-09-19 @ 11:56:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: