Kastella

2010-09-26
19:09:14

Fy fan vad bra jag är!

tjabba, tjena, hallå!

Har precis kommit hem från en lång promenad med hundarna. Vi är hundvakt åt Leia idag så det har varit fullt upp.

Igår åkte jag till Jimmie vid halv 2 eller något när deras gäster hade dragit och sedan vid halv 3 så satte vi på Hata göteborg ( Dåligt beslut ) så jag har typ sovit i 1 timma inatt eller något.
Gick sedan upp tidigt för att åka hem vid halv 10 till Leia kom. Då blev det en långpromenad på 2 timmar med hundarna, mamma och Josse.




Fyfan såhär mycket har jag inte gått på länge. Är helt slut haha!

Nu ska jag krypa ner i soffan en stund och kolla på tv och kanske äta upp min andra hälft av kebabrullen jag åt innan.

Puss på er !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: