Kastella

2010-09-25
11:02:55

Hallo Foks !
Läget är under kontroll här kan jag meddela. Ligger i soffan och ska snart göra mig iordning lite så jag kan åka och kolla på en ny mobil. Jag skulle hämta min som har varit på lagning igår och då sa de att jag fick välja en ny, GÖTT!

Idag skulle jag, mamma och syster till Kivik egentligen men så blir inte fallet. Pappa åker till tyskland idag på oktoberfestivalen så han ville laga lite god mat och sådär innan han åker tror jag. Han lär ha det fett kul när han är där. Får la se om han kommer ihåg något när han kommer hem XD

Eftersom det inte blir Kivik så försöker jag få med mamma på något annat men vi får la se hur vi gör. Ikväll ska jag nog till Jimpan en sväng.


Just de!
Igår var jag och mina 3 tjejer ute och åt på aqua. Det var sjuukt gott och jätte mysigt :) Vi kom vid 20.30 och satt väl där i nästan 2 timmar :) Jag tog Planka denna gången också, den är suverän!
Det måste vi göra om sötisar!

 
Vi hörs senare :) Puss på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: