Kastella

2011-04-05
11:30:50

Yeaah
Godmorgon solstrålar!

Vaknade vid 10 tiden idag i mitt nya hem :P
Sedan dess har jag lagat frukost, ätit och legat i soffan och kollat på BB eftersom att jag och jimpan gick och la oss klokcan 22 igår haha. Jag somnade typ direkt med, Helt sjukt!

Igår var det en lugnt dag. Var på Fu till klockan 12 och sedan låg jag hemma på balkongen och solade lite i blåsten. När jimmie kom hem så handlade vi och lagade wok som blev god med med möe peppar :P resten av kvällen satt jag vid tv:n och han vid datorn :)

Idag har jag egentligen massa att göra men jag vet att jag inte kommer göra allt. . .
Ska iaf klä på mig och åka upp till verkstaden för att tvätta min gamla bil :)

Sedan måste jag plugga till spanskan idag. Kan inte ett skit och har inte kunnat lära mig pga att jag har varit sjuk ..

Jag har även lovat Jimmie att maten ska stå klar när han kommer hem klockan 16 :P

Så jag får nog sätta igång nu :D 
Hörs senare bye! 

Kommentarer:
#1: ELVIRA

Värsta hemmafru nu ju Karro ;)

2011-04-05 @ 12:33:35
#2: Karro

Haha ja typ xD Men man får ju ta tillfället i akt nu när det bara är i 3 dagar. Ingen vet när man är ensam hemma nästa gång.. Kan ju ta flera åååår :S

2011-04-05 @ 14:39:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: