Kastella

2011-04-20
12:51:44

Yeeey!
Trodde inte att jag skulle ha råd med verken present till min vän elvira som fyller år imorgon, present till mormor som fyller år nästa söndag eller påskägg till helgen men nu har Fkassan skickat in mina pengar så nu har jag råd igen :D
Så nu ska jag strax dra iväg och fixa lite ärenden och sådär med frida och sedan får vi se vad som händer.

Idag är jag ju hundvakt åt lilla leia också massa mys. MEn hon får stanna hemma medans jag åker iväg annars svimmar hon är i bilen. Det är ju ganska mulet idag så jag tog på mig jacka när vi gick ut med hundarna men woow vad varm jag blev. Min lilla dosa visar ändå 17.8 grader i skuggan och det är ju helt okej haha :P

Grattis Till Emma Johansson som fyller 23 idag också ! :)

Vi hörs antagligen senare folket.
Bye!

Kommentar:
#1: ELVIRA

Men åh vad gullig du är! :)

2011-04-21 @ 02:02:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: