Kastella

2011-08-11
11:59:53

HAHAHA!
Lyssna vid runt 2 minuter. Det var när vi jobbade i förrgår. Tror inte att de hade mycket nyheter eftersom att de tog upp detta haha. Det var nämligen så att jag och min syster stod och vaktade på varsin ände och 3 gånger åkte en gubbe förbi josse och skrek massa fula saker och att hon inte skötte sitt jobb, hotade och sådär. Så sista gången gick syrran fram och så slog han upp sin dörr på henne och började skrika. Sedan kommer Mathias fram och ska hjälpa till och då kör bilisten på hans arm och gasar iväg. Detta polisanmäldes. Det är nämligen så att det har hänt så mycket sjuka grejjer på vägen att man som vakt är sjukt försiktig och vissa gånger rädd för att stå på vissa vägar där folk kör som idioter rent ut sagt. Det är så många som skriker åt oss varje dag och blir förbannade och självklart anmäler vi inte alla men när det går över gränsen och de börjar sikta bilen och ska köra på och sådär så tycker jag inte att det äer mer än rätt att vi ska anmäla. Inte värsta grejjen men tyckte det va sjukt kul att dom tar upp det på nyheterna XD
 

Kommentarer:
#1: Torbjörn

Fortsätt kämpa, hjälper det inte med flaggor så komplettera med bollträ !!!

2011-08-11 @ 18:48:08
#2: Karro

Haha ja jag ska börja ta med mig det och se hur många som vågar mucka :P

2011-08-11 @ 21:02:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: