Kastella

2011-08-01
08:46:07

Helgen
Har inte varit så aktiv i helgen med bloggandet men jag har faktiskt haft fullt upp. Tro det eller ej haha!
I fredags så hade jag ju grillkväll här så vi var väl en 10 pers som grillade och drack lite. Det var riktigt trevligt och första kvällen jag satt ute heeeela kvällen. Så underbart!!
Vid 03 tiden stack de sista gästerna och då kunde jag gå ner och lägga mig :)



På lördagen så vaknade vi upp och var skitsega hela dagen. Jag, Jimmie och Challe åt frukost och spelade lite wii innan jag somnade en stund igen haha.
På kvällen så firade vi Jimmie med hans familj och släkt. Det blev massa lekar, mat, tårta, spel och skratt. Riktigt trevligt det också. Synd bara att jag blev så förbannat trött men skönt att jag somande som en stock och sov underbart skönt :)






Igår var det vilodag så jag och Jimmie låg länge i sängen även denna dagen tills Hela sa att vi borde gå ut i det fina vädret och så fick det bli :) Senare så spelade vi Minigolf på Äventyrsgolfen. Det var roligt men jag sög även denna gången hahaha! Jag tar den smällen :D
På kvällen kollade jag och Jimmie på southpark tills ja åkte hem och sov.


Det var min helg det och nu har en ny vecka börjat. Den sista semesterveckan. Sedan har jag 1 eller 2 veckors jobb jag vet inte riktigt. . .
Idag ska jag iaf åkte ner till stan en sväng och hitta något till min pojk vilket är omöjligt!!!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: