Kastella

2011-08-29
19:26:18

Modelljakten
Idag har jag och mamsen varit och kollat bilar. Först till familjen och sen har vi kollat på min Honda civic :) hihi!
Efter det så lunchade vi på Raggmunken och sedan åkte vi upp till A6 där modelljakten höll på.

Tyckte dock att det kändes väldigt oplanerat men vad vet jag. På tv ser det säkert hur bra ut som helst! Hoppas bara att jag hann och ducka för kameran alla 1000 gånger så att jag inte kommer med XD
Ska blir kul och se vad det blir av detta programmet.

Nu ikväll så har jag suttit hemma och gjort lite kladdkaka och sådär MUMS! Snart blir det varma mackor med svampstuvning IGEN haha. Snart får mamsen och pappsen gå ut i skogen igen om vi ska hålla detta tempot :D

Jag mår bättre idag förutom all jävla slämhosta och snuva. Dock så har pojkvännen antagligen fått skiten nu. Hoppas det inte bryter ut och att det inte smittar tillbaka till mig igen :P

Ha en fin kväll och glöm ej robinson klockan 20.00!
Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: