Kastella

2011-08-30
19:08:13

Regn Regn Regn
Ja så besriver jag denna dagen. Gick upp 04.15 och klockan 05.30 så var vi i en liten by som heter Värne. Ingen affär och max 300 invånare. Man får typ 2 bilar i timmen. Det SUGER! Dock så arbetar vi med två super snälla personer från dalsland som är i min ålder ungefär.
Det kändes att man va sjuk vill jag lova. Näsan rann som bara den och när man hade stått upp ett tag började det vingla lite. Men jag klarade dagen och nu kör vi imorgon igen.

Hoppas på bättre väder så vi kan lämna det området sen.
Imorgon öppnar vägen till nässjö äntligen och jag vet minst en som kommer tycka det är skönt :) Så där jobbar vi resten av veckan med att fixa och trixa.

Nu ska jag bara ta det lugnt i min soffa och njuta av min kladdkaka med konstig konsistens.
Bye :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: