Kastella

2011-08-26
07:53:36

Smygpermiär!
Igår var vi på smygpremiären av Friends with Benefits. Den började 18.00 och då fick vi alla gratis choklad popcorn. Gratis är gott haha :D
Filmen var helt sjukt bra. En riktigt rolig och söt film som man bara vill sitta och le åt från början till slut :D
Jag ska absolut se om den. Antagligen flera gånger :)

 


Surt för er att ni får vänta så länge med att se den, hihi ;)

Efter filmen åkte vi hem till Jimmie och kollade på fortet och sedan gick vi och la oss. Dock så sov jag inte speciellt bra inatt. Tror det är halsens fel. Vaknade flera gånger.

Kommentarer:
#1: mikki

jag tror jag nästan kan gissa mig till hur den slutar haha xD ska kanske se den, inte på bio dock! ;)

2011-08-26 @ 12:25:30
#2: Karro

Haha precis :P Det tycker jag absolut att du ska göra :D

2011-08-27 @ 11:13:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: