Kastella

2011-08-25
13:08:13

torsdag
Godmorgon. Sitter i soffan och kollar på mina fina hunar + mamma när alla 3 ligger och sover i soffan. Naw :)
Idag har jag inte hunnit göra så mycket men jag har kollat på en film som var jättebra iaf :)

Det är torsdag och jag ska strax ner till banken. Kom 15 minuter försent igår så jag fick inte mina pengar då heller. Men idag ska det bli av. Ska se om dom har tid att vaxa mina ögonbryn på salongen också. Det ser inte så bra ut med typ 4 cm breda ögonbryn på mig så det måste fixas.

Film time är det dag också, klockan 18 tror jag det var. Kommer bli najs. Synd bara att min hals har börjat göra ont :( Jävla Lollo hon ska alltid lyckat smitta ner mig av alla :O

Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: