Kastella

2011-02-23
12:16:01

Att flytta hemifrån..
I brist på annat så sitter jag inne och kollar lägenheter nu. Inte för att jag har råd att flytta och inte för att jag riktigt vill det än heller men tycker att det är kul att kolla. Har hittat massa fräscha 2:or på torpa med en hyra på 2000- 2500 kr och det är ju inte alls farligt. Tänk då om man är 2 också?!

Fy vilken ångst jag kommer ha när det är min tur. Jag kommer tycka att det ska bli hur kul som helst men när dagen väl kommer då jag börjar att plocka ihop mina saker kommer jag lipa satan! Fy att flytta ifrån mamma och pappa. Det kommer vara skitjobbigt. Jag hatar att bli gammal, HATAR DET! Samtidigt som det är jättespännande... 

Ett jobb och fast ekonomi sen så kan jag börja planera lite...
Och just nu ser det ut att vara ganska långt bort.......

  

Kommentarer:

bostadsrätt då va?:o

jag vill med flytta :(

2011-02-23 @ 15:12:34
#2: Karro

Ahhh bostadsrätt!

Jaaaaa :/

2011-02-23 @ 16:53:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: