Kastella

2011-02-28
21:36:07

Make love to the camera!

Mina drömmar just nu:
Vinna ett riktigt bra objektiv och blixt till min kamera så jag kan ta masssaaaa fina bilder på folk. Jag hatar själv att stå framför kameran usch och fy. Jag blir verkligen inte alls bra på bilder!
Men bakom kameran trivs jag jättebra :)

Så ett objektiv TACK!


Nu när jag skriver så kan jag ju säga Grattis till lilla Valbona som tog körkort idag hihi Hon va så glad när jag träffade henne :D Happy for you babe!

På ons så åker mina tjejer till tyskland och inhandlar lite men jag hänger inte med. Har inte pengar att köpa något ändå. Och nu får jag ändå inte plats i bilen haha XD

Imon ska en vän och hans vän till gbg och frågade om jag skulle med. Hade också varit skit kul men blöööö ge mig en miljon så jag kan göra allt jag vill.

Jag har mina planer på lite andra håll. Inte mer om det nu för det är en hemlis hihihihihi :D

Bye!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: