Kastella

2011-02-14
14:09:35

Mysig söndag i linköping.
Gårdagen var kanon. Jimmie kom och hämtade mig vid ca halv 11 och då åkte vi upp till Linköping. När vi kom dit gick jag en liten rundtur i deras söta etta och sedan satt vi och snackade och spelade tvspel :) Jag ägde!

Efter ett tag så blev det dax för middag och den började med grönsaker i dipp :)

Till varmrätt blev det taccogryta med ris :)
Och till sist så fick vi kladdkaka med jordgubbar och knäck glass!


Allt var suuuupergott :D

Efter maten blev alla lite trötta så vi satte på en rolig serice typ black book eller nåt hette den och så låg alla paren i var sitt hörn och segade hihi.
Vi åkte hem vid halv 7 kanske. Till slut så hamnade jag i jimmis säng där jag sov :)

Bildeeeer:


Tack för en awesome day!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: