Kastella

2011-02-27
21:45:24

Now it's time to say good night

Now it's time to say good night
Good night Sleep tight
Now the sun turns out his light
Good night Sleep tight
Dream sweet dreams for me
Dream sweet dreams for you.


God kväll på er allesammans!


Idag har jag varit ganska seg tills jag tog tag i mig själv tände varenda lampa i huset och bestämmde mig för att bli pigg. Hjälpte då mamma att rensa allt i tvättstugan som vi har gjort om lite nu i någon dag, Så nu börjar det bli fint där nere :) Har även plockat iordning på mitt rum och tänt maaaasssaaa ljus :D Så nu luktar det vanlij och är rent och fint. Imorgon ska jag dammsuga lite också!


Nu ligger jag i soffan med sovkläder och kollar på Det näst bästa.
En drama komedi med Benjamin Bratt, Madonna & Rupert Everett i huvudrollerna :)
Ska snart förflytta mig till sängen eftersom det blir FU klockan 09 imorgon..

Ni får sova så gott så hörs vi imorgon
Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: